Załącznik A

Cennik abonamentowy obsługi 1 stanowiska roboczego[1]
UsługiPakiet: nazwa [ cena netto ][2]
Ekonomiczny

[ 100 PLN ]

Standardowy

[ 200 PLN ]

Premium

[ 300 PLN ]

Pomoc zdalna [3]Do 5hDo 10hBez limitu
Sprzedaż i doradztwo w zakresie oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego+++
Gwarantowany czas reakcji w przypadku awarii uniemożliwiającej pracę całej jednostki. [4]Do 24hDo 12hDo 8h
Ilość wizyt informatyka w przypadku awarii sprzętu [5]136
Szkolenie personelu użytkownika [6]+++
Raz w miesiącu kontrolna wizyta serwisanta – bez wezwania [7]++
Koszt wypożyczenia zastępczego sprzętu na czas awarii [8]129 zł114 złw pakiecie
Godzina pracy informatyka (w przypadku przekroczenia miesięcznego limitu) [9]100 zł90 zł70 zł
Dojazd do klienta (w przypadku przekroczenia miesięcznego limitu) [10]Do 25km  gratis

Powyżej 1.50 zł/km

Do 25km  gratis

Powyżej 1.50 zł/km

Do 25km  gratis

Powyżej 1.50 zł/km

Dopłata za serwis w godzinach 17:00 – 8:00, oraz w dni wolne od pracy [11]30%30%30%
Dopłata za każde dodatkowe stanowisko [12]50 PLN

Zakres oraz ilość usług nie kumuluje się i nie przechodzi na kolejny miesiąc. Ceny za poszczególne zlecenia oraz usługi nie wymienione w cenniku mogą być przedmiotem indywidualnych ustaleń z Klientem. Cennik nie obejmuje kosztów materiałów. Cennik stanowi materiał informacyjny, nie stanowi przedmiotu umowy i nie może być traktowany jako wiążący.

[1] Jako stanowisko robocze rozumiane jest:

  • Stanowisko serwerowe – serwer + monitor.
  • Stanowisko sieciowe – router, switch.
  • Stanowisko komputerowe – komputer + monitor + drukarka lokalna.
  • Drukarka sieciowa

[2] Cena nie obejmuje okresów promocyjnych.

[3] Pomoc zdalna nie obejmuje usług terminalowych (wymagających logowania do systemu użytkownika). Usługi terminalowe objęte są równoznaczne z usługą wymagającą wizyty serwisanta.

[4] Standardowy czas reakcji w przypadku awarii do 48h

[5] Jedna wizyta = 1 godzina pracy informatyka, ilość wizyt nie kumuluje się na miesiąc kolejny.

[6] Zakres szkolenia obejmuje podstawy obsługi dostarczonego sprzętu.

[7] Kontrolna wizyta serwisanta obejmuje:

  1. Instalacja oraz aktualizacja oprogramowania użytkowego oraz oprogramowania baz danych,
  2. Czyszczenie i konserwacja mechanizmów napędowych oraz głowic drukarek,
  3. Czyszczenie i konserwacja stacji roboczych i serwerowych,
  4. Okresowa archiwizacja i weryfikacja bazy danych,
  5. Kontrola antywirusowa.

Kontrolna wizyta serwisanta nie obejmuje godzin awarii a jej termin jest z góry ustalony.

[8] Koszt za 24h. Tylko w przypadku awarii trwającej powyżej 48h. W przypadku awarii trwającej <24h nie dotyczy.

[9] Stawki godzinowe naliczane są za każdą rozpoczętą godzinę pracy informatyka.

[10] Limit miesięczny – ilość wizyt w pakiecie.

[11] Dopłata obliczana za godzinę pracy informatyka (w ramach limitu dojazd liczony wg tabeli kosztów dojazdu).

[12] Dopłata w ramach wykupionego pakietu ilościowego.

Ta strona używa plików cokkie. Więcej

Ustawienia cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby dać Ci najlepszy sposób przeglądania z możliwych. Jeśli w dalszym ciągu korzystać z tej strony, bez zmiany ustawienia plików cookie lub kliknięciu przycisku "Akceptuję" poniżej, a następnie użytkownik wyraża zgodę na to.

Zamknij